Contentstrategie: je doelen bereiken door relevant te zijn
Of je organisatie pas nét of al een flinke tijd online is, het is zinnig om je contentstrategie periodiek door een externe partij door te laten lichten. Heb je je doelstellingen nog wel helder? Zijn ze veranderd? En draagt het online gedrag van de organisatie wel bij aan het behalen van deze doelstellingen?
Efficiënt werken met de juiste content
Voor Story Studio dient content een tweeledig doel: je wil aan de ene kant de bezoeker van je online media helpen hun doel te bereiken, en aan de andere kant je organisatie. Alles wat niet aan deze doelstellingen bijdraagt leidt tot verwarring en kan overboord.
Op die manier zorgt goede content voor tevreden medewerkers, klanten en burgers. En aan de andere kant voor bijvoorbeeld voldoende leads en sales voor je organisatie.
Goede content is daarbij uniek, consistent met de merkidentiteit van je organisatie én duidelijk te begrijpen. Daarnaast wil je dat meetbaar is wat werkt en niet.
Waar we bij kunnen helpen
- Het bepalen en formuleren van doelstellingen
- Identificeren van de doelgroep
- Maken van (buyer) persona
- Het maken van een contentkalender
- Het ontwikkelen van formats
- Contentproductie
- Promotie van de content